avatar Ten blog rowerowy prowadzi RowerowyJa z miasteczka Małomice. Mam przejechane 3062.60 kilometrów w tym 814.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy RowerowyJa.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS LEVEL B4

Rodzinny rowerowy wypadzik na kawkę i lody do Szprotawy

Poniedziałek, 23 lipca 2018 · dodano: 24.07.2018 | Komentarze 4

W poniedziałek, korzystając z praktycznie całego dnia (bo do pracy miałem na trzecią zmianę / nockę), postanowiliśmy przejechać się na kawkę i lody do Szprotawy. Po drodze na pobliskim rowerowym przystanku spotkaliśmy trzy panie bikerki, z którymi chwilkę porozmawialiśmy i po czym pojechaliśmy dalej.W Szprotawie, w końcu miałem chwilkę by zajrzeć do nowo otwartego sklepu rowerowego na ul. Traugutta 3 i nieco się rozczarowałem - same romety itp, akcesorii porządnych brak!
Przy kawie i lodach towarzyszył nam nasz kolega Piotr, z nim nasza rozmowa się nieco przedłużyła i na szybkiego musieliśmy wracać do domu.
Zdążyliśmy zajechać jeszcze do Pepco, gdzie kupiliśmy kilka przydatnych rzeczy na nasze wyprawy (o tym w osobnym wpisie).
W drodze powrotnej zajechaliśmy standardowo na Orlen na hot-dogi.
W domu byliśmy przed godz.21:00.

Kategoria Przejażdżka

RowerowyJa
| 15:38 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj Dokładnie, Olimpik na Brackiej w Żaganiu to najlepszy sklep rowerowy w regionie! :)
mors
| 20:25 środa, 25 lipca 2018 | linkuj Nie tylko dostaniesz tam wszystko, ale i zrobią wszystko, a drobiazgi to nawet za darmochę nieraz robią. :) /19 lat doświadczenia z tym sklepem/
RowerowyJa
| 18:15 wtorek, 24 lipca 2018 | linkuj Normalnie mówię Co, nawet linki do hamulca, a tak jak ja chciałem nowe oponki zwijane Shwalbe - normalnie zapomnij :P
A np w Żaganiu na Brackiej (tam przy tym motorze zabytkowym) w rowerowym dostaniesz od ręki wszystko i to jest sklep! Takie sklepy polecam :)
WolfPL
| 09:52 wtorek, 24 lipca 2018 | linkuj Z tymi sklepami tak jest. Tak samo z motoryzacyjnymi.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!