avatar Ten blog rowerowy prowadzi RowerowyJa z miasteczka Małomice. Mam przejechane 3062.60 kilometrów w tym 814.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy RowerowyJa.bikestats.pl

Łęknica - Bad Muskau

Sobota, 16 września 2017 · dodano: 21.09.2017 | Komentarze 0

W sobotę 16stego września, wspólnie ze Stowarzyszeniem Turystycznym "OGNIWO" z Żagania wybrałem się po raz trzeci do Łęknicy. Wyjazd jak pozostałe dwa, zaczął się w Żaganiu, gdzie zapakowaliśmy rowery na przyczepkę i dwoma samochodami udaliśmy się do Łęknicy.
Na miejscu czekali na nas przyjaciele z Team'u "Łęknica się kręci" Iwonka, Irek oraz Paweł, którzy w roli przewodników ukazali nam piękno okolicy. Zwiedziliśmy wspólnie Park Mużakowski jak i zamek po stronie niemieckiej.
Po przejechaniu lekko ponad 20km, zapakowaliśmy się spowrotem do samochodów i wróciliśmy do Żagania.
Moje przejechane km różnią się tym, że musiałem dojechać rowerem z Małomic do Żagania i spowrotem co dodało mi lekko ponad 30km!. Zapraszam do obejrzenia filmiku z wycieczki jak i zdjęć :)