avatar Ten blog rowerowy prowadzi RowerowyJa z miasteczka Małomice. Mam przejechane 3062.60 kilometrów w tym 814.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy RowerowyJa.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS LEVEL B4

Pojeżdżawka po pracy

Piątek, 20 lipca 2018 · dodano: 20.07.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj z racji poprawy pogody, postanowiłem pośmigać po okolicy :)  Wyruszyłem samotnie, przejechałem wokół zalewu nie spotykając nikogo ciekawego postanowiłem udać się w kierunku Szprotawy.
Na wyjeździe z Małomic, zatrzymałem się na przystanku rowerowym tuż przed prostą w kierunku Sowin.
Po ok 10 minutach podjechało dwóch miejscowych bikerów Daria i Radek, wspólnie posiedzieliśmy i pogawędziliśmy o tematach rowerowych, wymieniliśmy się profilami na facebooku i po 40stu minutach ruszyliśmy wspólnie w kierunku Szprotawy.
Przed mostem 1000lecia zrobiliśmy sobie kilka fotek na pamiątkę umawiając się na wspólne kręcenie w wolny dzień.
Po rozstaniu się z nowo poznaną rowerową parą, ja postanowiłem przejechać przez Szprotawę i DK 12 robiąc kółeczko powróciłem do domu.
Warto było wsiąść na rower, dwóch nowych bikerów dołączyło do grona znajomych - być może wspólnie stworzymy jakąś grupkę pasjonatów, miłośników rowerownia, zwiedzania ciekawych miejsc poznając przy tym nowych ludzi i jednocześnie czerpiąc przez to wiele radości :)