avatar Ten blog rowerowy prowadzi RowerowyJa z miasteczka Małomice. Mam przejechane 3062.60 kilometrów w tym 814.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy RowerowyJa.bikestats.pl

Burghardt Swan Town / Nexus 3 - przygotowanie roweru miejskiego do sezonu

Sobota, 17 lutego 2018 · dodano: 18.02.2018 | Komentarze 5

Dzisiejszej soboty, trafił na mój serwis rower typowo miejski marki BURGHARDT.
Na przykładzie tegoż roweru, krok po kroku pokazuję Wam, jak w prosty i zrozumiały sposób przygotować samemu rower do sezonu.
Wiele osób mnie pytało, jak wyregulować przerzutkę planetarną, jak wymienić wolnobieg itd., w tym filmiku jest to pokazane.
Sezon za pasem, także poświęćmy kilka minut i rzetelnie przygotujmy swoje rowery na przyjście wiosny, a one napewno odwdzięczą się nam, bezawaryjnością wożąc nas po asfaltach, bezdrożach i lasach, ukazując piękno przyrody jak i ciekawe miejsca :)

Zapraszam do oglądania jak i komentowania, pytania gdy coś nie jest jasne - na pewno odpowiem i postaram się pomóc ;)
PAWEŁ SAJAK
Kilka fotek z serwisu :

Kategoria Serwis

RowerowyJa
| 19:46 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Dzięki :) Już niebawem następny filmik się szykuje również rower miejski (aktualnie czekam na części do niego) - wystarczy śledzić na bieżąco mój kanał na YouTube jak i tutaj na blogu :)
Pozdrawiam!
Gość | 12:46 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Wszystko elegancko pokazane łatwo i przejrzyscie. Oby wiecej takich poradnikow!
RowerowyJa
| 14:14 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Milena_Poznań i Rowerowa Mieszczuszka - dzięki za pozytywne komentarze :)
Załóżcie sobie konta na BS nic to nie kosztuje, a będzie łatwiej się wymieniać ciekawostkami :P
Pozdrawiam Was! :)
Milena_Poznań | 00:04 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Super, super!!!!!! Dni coraz dłuższe, wkońcu wyjadę swoim rowerem w miasto!
Po zimie cos zgrzyta i pełno brudu za tylną zębatką, nie mogłam doczyścić - teraz dzięki Twojemu filmikowi jutro się za niego wezmę, ściągnę zębetkę i wszystko ładnie wymyję :D
Śliczne dzięki za filmik! Odezwę się jak skończę :)
Rowerowa Mieszczuszka | 22:41 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj W końcu kolega pokazuje i dokładnie tłumaczy co i jak z Nexusem 3 ! Super, teraz będę mogła sama wykonać serwis swojego miejskiego rowerka. Dzięki wielkie za filmik! Jesteś mega obeznany w temacie!
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!